Prilozi:

Broj: 01/P-3030/24.

Datum: 03.12.2024. godine

 

Na temelju Odluke Uprave ŠGD "Hercegbosanske šume" d.o.o. Kupres broj 01/1-1305/2024. godine od 28. studenoga 2024. godine, Povjerenstvo za licitaciju/javno nadmetanje – pretprodaju drvnih sortimenata:

 

O G L A Š A V A

prodaju drvnih sortimenata putem licitacije/javnog nadmetanja

 

  1. Datum licitacije:

Licitacija će se održati 10.prosinca 2024. godine (utorak).

 

  1. Predmet licitacije

Predmet licitacije je prodaja drvnih sortimenata iz odjela prije izvođenja usluga sječe. Kupac preuzima sve sortimente po sortimentnom napadu . Kupac vlastitim sredstvima ili angažiranjem registriranih izvođača izvršava sječu, izradu i izvlačenje drvnih sortimenata. Krojenje, klasiranje i primanje drvnih sortimenata kod panja, te otpremu vrši prodavatelj. Prodavatelj vrši nadzor nad poslovima sječe, izrade i izvlačenja šumskih drvnih sortimenata. drvni sortimenti - na panju, prema sortimentu, kvaliteti, kvantitetu i mjestu kako slijedi:

LOT 1

Šumarija Tomislavgrad G. J. Vran Planina Odjel 39a

Vrsta drveta

Sortiment

Količina (m³)

Planska cijena FCO na panju (KM/m³)

Jela/Smreka

 

F

0,05

225,00

PT I

59,72

154,00

PT II

229,38

137,00

PT III

121,38

113,00

Rudno

16,92

64,00

Celuloza

132,69

39,00

Bukva

Ogrjev

852,35

44,00

Ukupno:

            1.412.48

Napomena: Ponuđena količina je iskazana u neto iznosu po sortimentnom napadu, a početna cijena je bez obračunatog PDV-a. Najuspješniji ponuditelj je onaj koji ponudi najbolju prosječnu cijenu (u postotku) u skladu sa pravilima licitacije koja su detaljno objašnjenja u točki 5. ovog Oglasa. Prosječna cijena služi samo u svrhu vrednovanja ponuditelja unutar istoga lota, a Kupac će plaćati robu po ponuđenim cijenama za svaki od sortimenta.

Cijene se nude po sortimentima i ponuditelji su dužni dati cijenu za svaki od ponuđenih sortimenata unutar Lot-a. Planska (početna) cijena je minimalna cijena koja se može ponuditi za bilo koji sortiment. Cijena sortimenta niže klase ne smije biti veća od cijene sortimenta više klase. Ponude koje se dostave suprotno gore navedenim odredbama biti će odbačene. Kupac koji je samostalno podnio zahtjev za sudjelovanje odnosno ponudu ne može biti član skupine kupaca u istom postupku prodaje. Član skupine kupaca ne može biti član druge skupine kupaca u istom postupku prodaje.

Za više detalja o ponuđenom LOT-u možete kontaktirati Upravitelja šumarije na kontakt telefone kako slijedi:

  • Šumarija Tomsilavgrad 034/352-183; kontakt osoba-upravitelj Krešimir Jurič, mag. ing.šum.

 

  1. Pravo sudjelovanja

Pravo sudjelovanja u kupovini šumskih drvnih sortimenata imaju sve pravne osobe koje ispunjavaju slijedeće opće uvjete:

  • Posjedovanje rješenje o upisu u sudski registar, dokaz o ispunjavanju uvjeta za obavljanje

djelatnosti rezanja drveta, cijepanja drveta, polufinalne, finalne i kemijske prerade drveta, transakcijski račun kod banke, porezni i PDV broj.

  • Da ispunjavaju uvjete pod točkom 1. ili dokaz o registraciji za promet šumskih drvnih sortimenata i da imaju PDV broj.
  • da nisu u sudskom sporu sa prodavateljem u vezi isporuke/nabave drveta, da uredno izmiruju obveze prema ovom Društvu ili da osiguraju garanciju plaćanja, da nisu dužnici gospodarskog Društvu, da su ranija neisplaćena dugovanja regulirali ugovorom o izmirenju duga odnosno da su uplatili sve dospjele rate po ugovoru.

Ukoliko ponudu dostavlja skupina kupaca, svaki član skupine je dužan ispunjavati opće uvjete.

Pored općih traži se ispunjavanje slijedećih posebnih uvjeta:

Kupci koji na dan licitacije budu imali dospjelih a neizmirenih obveza prema prodavatelju neće moći sudjelovati u nadmetanju te će njihove ponude biti odbačene.

 

  1. Jamstvo na ponudu

Kupac je dužan uplatiti jamstvo na ponudu u iznosu 1,5 % početne vrijednosti za LOT za koji daje ponudu na transakcijski račun ZIRAAT BANK BH D.D 186 201 0310 642 375 kako slijedi:

LOT

JAMSTVO NA PONUDU

 

1.471,65 KM

Na uplatnici obvezno naznačiti Lot, šumariju, G.J i odjel na koji se uplaćeno jamstvo odnosi. Jamstvo na ponudu će se oprihodovati onim kupcima koji odbiju potpisati ponuđeni ugovor u skladu sa pravilima licitacije/javnog nadmetanja koja su definirana točkom 5. ovog Oglasa.

  1. Pravila licitacije

Najuspješnijem kupcu će biti ponuđen ugovor za  predmetni  LOT iz točke 2. ovog oglasa.

Predajom ponude u skladu sa zahtjevima iz Oglasa Kupac prihvaća njene odredbe u cijelosti bez ikakvih rezervi ili ograničenja. Otvaranje pravovremeno pristiglih ponuda održat će se 10. prosinca 2024. godine (utorak)  u 11:10 sati u prostorijama Direkcije ŠGD „Hercegbosanske šume d.o.o. Kupres.

-Licitacija se provodi javnim nadmetanjem, na način da se postigne najviša ponuđena cijena u korist ŠGD „Hercegbosanske šume d.o.o. Kupres“. Za više detalja o oglašenom LOT-u kao i pravilima licitacije kontakt osoba je: Stjepan Krezo 063/720-299

 

  1. Sadržaj ponude

Ponude se podnose na originalnom obrascu koji se nalazi uz oglas. Oglas kupci mogu preuzeti na službenoj stranici društva www.hbsume.ba,.

Uz ponudu ponuditelji su obvezni dostaviti:

  • dokaz o uplati jamstva 1,5% od vrijednosti LOT-a.

 

  1. Dostava ponuda

Svi zainteresirani kupci koji ispunjavaju opće i posebne uvjete mogu dostaviti svoje ponude u zatvorenoj kuverti sa naznakom „ponuda za licitaciju/javno nadmetanje“ u ŠGD «Hercegbosanske šume» d.o.o. Kupres, Splitska bb, 80 320 Kupres, do dana 10. prosinca 2024. godine (utorak) do 11:00 sati.

 

  1. Otvaranje ponuda

Otvaranje ponuda će se vršiti javno, sa mogućnošću sudjelovanja ovlaštenih osoba kupaca. Otvaranje će se održati  10. prosinca 2024. godine (utorak)  u 11:10 sati u dvorani za sastanke u prizemlju upravne zgrade Društva.

 

  1. Kriteriji za procjenu ponuda i izbor najboljeg kupca

Najviša ponuđena cijena. Najuspješniji kupac je onaj koji ponudi najvišu prosječnu cijenu u skladu sa predviđenim količinama unutar LOT-a.

 

  1. Zaključivanje ugovora

Sa najuspješnijim kupcem zaključit će se ugovor o kupoprodaji drvnih sortimenata. Za izvođenje usluga sječe, izrade i izvoza drvnih sortimenata kupac je obavezan dostaviti rješenje kojim dokazuje da ispunjava uvjete za obavljanje navedenih poslova. U slučaju da kupac ne posjeduje Rješenje o ispunjenju uvjeta za obavljanje poslova u šumarstvu kojim  se utvrđuje ispunjenje propisanih uvjeta kojima moraju udovoljavati izvođači usluga u šumarstvu za :

- radove na iskorištavanju šuma (sječa i izrada šumskih drvnih sortimenata, privlačenja i izvoz drvnih sortimenata od panja do kamionskog puta i transport drvnih sortimenata), dužan je angažirati podizvođača usluga  koji ima navedeno rješenje.

Plaćanje drvnih sortimenata će se vršiti sukladno definiranim odredbama ugovora koji će se zaključiti temeljem provedene licitacije na panju. Kupac je obavezan završiti usluge na sječi izradi i izvozu drvnih sortimenata u predviđenim rokovima za navedeni LOT.

Kupac je obavezan uplatiti sve količine drvnih sortimenata u skladu sa rokovima koji će biti definirani  odredbama ugovora koji će se zaključiti temeljem provedene licitacije na panju. Kupac se obvezuje preuzeti drvne sortimente u roku 30 dana od dana završetka usluga na sječe, izradi i izvozu drvnih sortimenata.

Ukoliko grupa kupaca bude najuspješnija dužna je dostaviti original ili ovjerenu fotokopiju (tijela uprave – općina, sud ili notar) pravnog akta o udruživanju u grupu kupaca radi sudjelovanja u predmetnom postupku kupoprodaje. Pravni akt o formiranju grupe kupaca radi izvršenja predmetnog ugovora mora sadržavati:

  1. tko su članovi grupe kupaca sa točnim identifikacijskim elementima pojedinih članova grupe, te koji je doprinos (sudjelovanje) svakog pojedinačnog člana grupe;
  2. tko ima pravo istupa, predstavljanja i ovlaštenje za potpisivanje ugovora o kupoprodaji u ime grupe kupaca. Ovaj dokument ovjeravaju ovlašteni potpisnici svakog člana grupe kupaca (punomoć za predstavljanje grupe kupaca);
  3. da je ponuda u ovom postupku kupoprodaje drvnih sortimenata pravno obavezujuća za sve članove grupe kupaca;
  4. da će svi članovi grupe kupaca biti solidarno odgovorni za obaveze koje ugovorom o kupoprodaji kao grupa preuzimaju.

 

  1. Jamstvo za urednu provedbu ugovora

Traži se i iznosi 5% početne vrijednosti drvnih sortimenata unutar lota. Jamstvo za urednu provedbu ugovora je jamstvo za slučaj da ponuditelj kojemu je dodijeljen ugovor ne ispunjava svoje obveze iz ugovora ili ih neuredno ispunjava.

LOT

Jamstvo za urednu provedbu ugovora

 

9.811,03 KM

 Izabrani kupac je dužan dostaviti jamstvo za urednu provedbu ugovora u roku od pet (5) dana od dana zaključivanja ugovora, u suprotnom se zaključeni ugovor smatra apsolutno ništavim.

 

  1. Ugovorna kazna

Kašnjenje sa predefiniranom dinamikom izvršavanja usluga iz ovog Oglasa se kažnjava penalima. Ukupna vrijednost penala (Pu) iznosi 10 % početne vrijednosti drvnih sortimenata unutar LOT-a.

Obračun dinamike započinje 11. (jedanaesti) radni dan i vrši se za svaki naredni period koji traje 10 radnih dana (u daljnjem tekstu "period obračuna"). Jednom naplaćeni penali se ne mogu povratiti. Kada se ugovor ispuni s obzirom na količinu, penali se više neće obračunavati.

Penali se obračunavaju samo u slučaju kada je ostvarena dinamika (Do +Dr) manja od ugovorene u periodu obračuna i to na sljedeći način:

formula-sjeca-2019.png

gdje je:

Ps=Iznos penala u KM za određeni period obračuna

Pu=Ukupna vrijednost penala (10 % početne vrijednosti drvnih sortimenata) u KM

Do=Ostvarena dinamika za period obračuna u m3

Dr=Višak ostvarene dinamike u prethodnim periodima u m3

Du=Ugovorena 10-dnevna dinamika u m3

Ugovor se raskida u slučaju kada se kupcu obračuna ukupna vrijednost penala, a u bilo kojem narednom obračunskom periodu ne ostvari planiranu dinamiku izvršenja usluga.

Napomena: Sastavni dio ovoga Oglasa je i Procedura o procesu utvrđivanja i praćenju dinamike i radnih dana za poslove sječe, izrade i izvoza drvnih sortimenata na području kojim gospodari ŠGD "HERCEGBOSANSKE ŠUME" D.O.O. KUPRES u kojoj je detaljno razrađena problematika dinamike i radnih dana kako bi otklonili sve nepoznanice koje bi ponuditelji mogli imati.

 

  1. Pravna pouka

Sukladno članku 20. Pravilnika o prodaji, radi zaštite svojih prava, sudionici nadmetanja mogu u roku 24 sata od završetka otvaranja ponuda uložiti prigovor na nepravilnosti u svezi sa postupkom Povjerenstva za provođenje javnog nadmetanja.

 

Predsjednik povjerenstva

Stjepan Krezo mag.iur.