Datum licitacije:
Licitacija će biti 21. travnja 2016. godine (četvrtak).
Predmet licitacije
Predmet licitacije su drvni sortimenti – trupci, prema kvaliteti, kvantitetu i mjestu kako slijedi:
Br. LOT-a |
Tip sortimenta i kvalitetna struktura |
vrsta |
Zapremina (m3) |
Početna cijena (bez PDV-a) KM/m3 |
Mjesto prodaje |
1 |
Deklasirani ogrjev |
bukva |
290 |
25,00 |
Šumarija B.Grahovo, G.J. Jadovnik – Grahovo, odjel 11. a i G.J. Jadovnik - Drvar, odjel 16. a |
2 |
Deklasirani ogrjev |
bukva |
60 |
15,00 |
Šumarija Glamoč, G.J. Bunarić, odjel 34. |
3 |
Pobir drvnih sortimenata- bio masa |
J/S i bukva |
750 |
5,00 |
Šumarija Glamoč, G.J. Bunarić, Staretina – Golija i Hrbljine - Kujača |
Ponuđeni drvni sortimenti LOT 1 prodaju se u Šumariji B. Grahovo.
Kontakt telefon u Šumariji B. Grahovo 034 850 056; kontakt osoba – upravitelj šumarije Tomislav Pejaković.
Ponuđeni drvni sortimenti LOT 2 i 3 prodaju se u Šumariji Glamoč.
Kontakt telefon u Šumariji Glamoč 034 272 379; kontakt osoba – upravitelj šumarije Pero Nikić.
Pravo sudjelovanja
Pravo sudjelovanja na nadmetanje imaju sve pravne i fizičke osobe koje ispunjavaju sljedeće uvjete:
- da su registrirani za preradu ili promet drvetom, odnosno da imaju važeće rješenje o obavljanju djelatnosti;
- da nisu dužnici prodavatelja, odnosno da su ranija dugovanja regulirali ugovorom o izmirenju, te da su uplatili sve dospjele rate po ugovoru,
- da mogu avansno platiti kupljene sortimente i
- da uplate jamstvo u iznosu 10 % početne vrijednosti na račun broj 3060090000487051 (LOT 1 = 725,00 KM, LOT 2 = 90,00 KM i LOT 3 = 375,00 KM - na uplatnici obvezno naznačiti da se radi o jamstvu za navedeni LOT).
Za više detalja o oglašenim LOT-ovima kontakt osoba je: Ratko Čolić – 034 276-566 i 063 343-255.
Sadržaj ponude
Ponude se podnose na originalnom obrascu koji se nalazi uz tendersku dokumentaciju.
Tendersku dokumentacija za pojedini LOT mogu preuzeti ponuđači koji uplate novčanu naknadu od 20,00 KM po LOT-u u Direkciji u Kupresu, Splitska bb do 21. travnja (četvrtak) do 12 sati.
Uz ponudu ponuđači su obvezni dostaviti:
- dokaz o uplati jamstva za LOT-a za koji daju ponudu,
- aktualni izvod iz sudskog registara ili rješenja o obavljanju djelatnosti.
Napomena: Ponuđači koji sa ŠGD «Hercegbosanske šume» d.o.o. Kupres imaju zaključen kupoprodajni ugovor nisu obvezni dostaviti presliku aktualnog izvoda ili navedenog rješenja.
Predavanje ponuda
Svi zainteresirani mogu dostaviti svoje ponude u zatvorenoj kuverti sa naznakom „ponuda za licitaciju“ u ŠGD «Hercegbosanske šume» d.o.o. Kupres, Splitska bb, 80320 Kupres, do dana 21. travnja 2016. godine do 12,00 sati.
Otvaranje ponuda
Otvaranje ponuda će se vršiti javno, sa mogućnošću sudjelovanja ovlaštenih osoba ponuđača, dana 21. travnja 2016. godine u 13,00 sati, u sali za sastanke u Direkciji ŠGD-a u Kupresu.
Kriteriji za procjenu ponuda i izbor najboljeg ponuđača
Najveća ponuđena cijena
Zaključivanje ugovora
Sa najuspješnijim ponuđačima zaključit će se ugovor o kupoprodaji drvnih sortimenata.
Drvne sortimente kupac je obvezan uplatiti u roku od 3 dana od dana prijema obavijesti da je njegova ponuda najpovoljnija.U slučaju da do navedenog roka ne uplati drvne sortimente, gubi pravo na povrat uplaćenog jamstva, a ugovor o kupoprodaji ponudit će se drugorangiranom ponuditelju.
Drvni sortimenti se kupuju u viđenom stanju. Kupac nema pravo naknadne reklamacije (na kakvoću)
PREDSJEDNIK POVJERENSTVA
Ratko Čolić, dipl. ing.